diumenge, 8 de novembre del 2009

Jo reconec que si estem a Catalunya, perque celebrari festes que ens venen d'altres païssos si ja tenim les nostres i a sobre coincideixen el mateix dia? No ho trobo bé, però reconec que soc la primera en celebrar les que hi venen de fora. Jo, desde petita, sempre he celebrat halloween i castanyada tot junt. Trobava més divertit disfraçarme d'algun personatje de por i anar per les cases demanant caramels que no pas quedarme a casa tota la nit sense poder estar amb els meus amics, menjant panellets a casa i escoltant a la familia parlar de coses que no et criden la atenció. Però he de dir que ara, i cada cop més, prefereixes quedarte en casa amb la familia, parlar i menjar castanyes.

I sobre el tema de Pare Noel, ami desde sempre aquet homenot de vermell m'ha vingut el 25 de decembre per la nit a deixarme els regals al menjador. Resulta que ara ha d'arribar el 6? No ho se, pero jo no vaig ser qui va decidir qui i quan vindria algu o algo a portarme o cagarme regals. Això es decisió del pares.
Mai he celebrat el caga tio a casa, només a l'escola.

Ara espero les festes de Nadal amb ganes. Què se'm fassi curta l'espera!

Etiqueta????



MONTSE FDEZ. JUAN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada