diumenge, 25 d’octubre del 2009

CAP DE SETMANA GENIAL!


Avui ja diumenge, i estic esperant a que començi la meva serie preferida que donaran dintre de poc.
Aquet cap de setmana ha estat molt .
El dissabte pel dematí hem vaig anar de compres, i per la tarda al carrer amb els meus amics, moltes rialles amb tothom, i per la nit, la celebració del cumpleanys del Daniel, que ja en té 18 anys! M'ho vaig passar molt en la festa, hi va haver de tot: balls,caigudes, cants...
I avui diumenge, una hora més per dormir! per tal d'això del canvi d'horari, i tota la tarda al carrer.
De moment he pogut sortir aquets dies perque no n'hi ha cap examen a la vista, estic bastant deses-tresada aquets dies, no m'agobio per la feina de l'institut i ho vaig portant força , però que consti que això no vol dir que a partir d'ara em relaxi, si no tot el contrari! A veure si finalment hem puc treure la beca que donen!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada