diumenge, 25 d’octubre del 2009

Excursió familiar


Fa dues o tres setmanes, vam anar d’excursió familiar, amb els tiets, els avis, els cosins/es…, a un poble que es diu Castellfollit de la Roca. Es un poblet molt petit, bufó i acollidor. Vam anar perquè ens vam assabentar de que feien una trobada de colles geganteres. Quan estàvem allà la meva mare és va trobar una amiga de quan eren petites i feia moltíssim temps que no és veien, llavors parlant amb ella ens va portar a una pastisseria que era de la seva mare on vam comprar magdalenes, pa i pastes que estaven per llepar-se’n els dits. Quan ja vam sortir al carrer justament els gegants passaven per davant de la pastisseria, els varem seguir fins a una plaça, que era on és feia la trobada, vam estar una estona allà i després marxarem cap a un lloc on hi havia un riuet, allà van dinar i vam estar una estona. Per la tarda vam anar a passejar a Rupit, un poble petit, però molt maco, al principi del poble hi havien uns inflables, on els petits de la família es van pujar. Per entrar al poble s’havia de passar per un pont penjant (que donava una mica de vertigen), però valia la pena passar el pont per veure el poble tan bonic.


Aquell dia m’ho vaig passar genial, i més amb la meva família, però sobretot amb la meva cosina de dos anyets, que me l’estimo moltíssim i és molt important per a mi.


(Una foto dels gegants, almogàvers.)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada