dissabte, 13 de març del 2010

Espolsa't


Mai no saps al que et pot pasar demà, el burro va caure al pou i va estar plorant , però al final es va tranquilitzar i amb esforç va poder sortir del pou .
Però quan tens un problema sempre tens que pensar en positiu però el que no es pot fer és abandonar.
La setmana passada o l'altra, ja no m'acordo,per que el vaig pasar molt malament. Vaig veure reflectit a la cara d'un gos, la seva cara de tristesa, estava brut , tendria uns 9 anys era vell.
El gos estava tombat al terra, tres persones van començar a donar-li cops al gos , era de nit i no es podia veure res, però jo estava amb dos amics, i vam tenir una gran idea, vam cridar, la policia, la policia i se'n van anar . Vam estar tota la estona amb el gos, uns cinc minuts despres va aixecar-se i es va anar corrent . Vaig Pensar com és possible si el gos era vell i no es podia moure.
Això reflecteix, que encara que un animal que esta molt vell, i de senyals de no poder seguir endavant, ho pot aconseguir amb una mica de esforç .

1 comentari:

  1. Força bé Eloy però cal mirar més les faltes d'ortografia. La millora, però, és espectacular.
    Nota: 80

    ResponElimina