diumenge, 14 de març del 2010

ESPOLSA'T!

M'ha agradat molt aquest petit relat i la seva moralina, n'estic totalment d'acord. A la vida em de ser forts i superar les proves i els problemes del dia a dia sense derrumbar-te, confiant en tu mateix i en les teves capacitats. Si et dones per vençut, mai et superaràs a tu mateix, sempre n'estaràs al limit sense saber que podries arribar aconseguir. Mai et pots rendir, has de continuar endavant malgrat les circumstàncies i els impediments del teu entorn.Jo sóc unes de les persones que enseguida es venen avall, que no tenen massa autoestima i que són molt negatives, no tinc mai molta esperança...Mai em veig capaç de aconseguir qualsevol propòsit de la meva vida, i acabo pensant que no serveixo per res, que sóc una persona dèbil, infeliç... Però llavors, quan em passa això, miro el suro de la meva habitació on tinc un escrit, el qual em va enviar la meva mare per correu, on diu:
" Espero que tinguis...
...suficient felicitat per a fer-te dolç,
...suficients proves per a fer-te fort,
...suficients tristeses per a seguir sent humà,
... i suficient esperança per a fer-te i ser feliç. "
I aquest escrit m'ajuda sempre a veure les coses d'una altre manera, em fa no estar trista... Ara, quan no em vegi capaç de fer o aconseguir qualsevol propòsit, me'n recordaré del burro que va salvar la seva vida amb autoestima i esperança. M'ajudarà a no derrumbar-me, i a confiar amb mi mateixa. M'espolsaré, aconseguiré donar un pas i continuaré cap endavant.

1 comentari:

  1. Molt i molt bé. Només aquestes faltetes i el contingut molt bo. Quina sort de tenir una mare com la teva, no?
    Ep, no em queixo de la meva...
    Nota 90

    ResponElimina