dissabte, 13 de març del 2010

Espolsa't

Aquesta diapositiva el que vol dir és que per més que a la vida hi hagi problemes, s’han de superar per poder seguir endavant. Si et quedes plorant i dient que mai sortiràs el que passarà és que t’enfonsaràs . Quan a la vida tens problemes el que has de fer és mirar cap endavant i superar-los.

A mi sempre em passa que quan tinc algun problema em quedo encallada i dient que no sortiré, però després pensant les coses em dic a mi mateixa que he de sortir endavant, que no em puc enfonsar per una cosa així perquè quan em vingui una cosa més forta que faré?.

Jo penso que la vida a vegades és injusta i juga males passades a la gent que menys s’ho mereix, però la vida és així i no s’hi pot fer res, les coses passen com passen i vulguis o no s’han d’afrontar sigui com sigui per seguir endavant i ser feliç.

1 comentari:

  1. Els signes de puntuació, com sempre i com tothom.
    Molt bé, Noemí. Sempre cals eguir endavant ni que sigui per simple curiositat. Davant el "no puc més" cal posar un "que m'espera demà?".
    Nota: 90

    ResponElimina