dimarts, 9 de febrer del 2010

Compromís.


Compromís. Aquesta mateixa paraula té diferents significats per cada persona.
Unes es prenen el significat de forma més seriosa y unes altres no tant.
Quan algú es compromet en algo, intenta complir la seva promesa. Suposo que per el fet de que aquesta persona que esta esperant a que la compleixis vegi que pot confiar amb tu.
També per sentir-te bé amb tu mateix, sabent que compleixes els compromisos que fas.
Penso que és molt important i seriós el fet de fer un compromís. Tens com l'obligació de complir amb allò.
Jo per exemple si no complís algun, em sentiria malament amb mi mateixa, però hi ha persones que no els fa res no complir amb els seus compromisos. N'hi ha gent que s'ho pren de forma més seriosa, i d'altre que de menys. Per això dic que la paraula "Compromís" pren un significat distint per cada persona.
Encara que també hi han moltes classes de compromisos diferents, i uns te'ls pots prendre de forma més seriosa que d'altres.
Avui dia tinc el compromís de fer la tasca del dia a dia de l'escola i de casa, però per exemple, la de casa no me la prenc tant seriosament com el compromís d'assistir i fer el treball a classe.
També considero un compromís el dir una hora d'arribar algun lloc i estar-hi allà aquella hora. M'ho prendria malament si arribo tard amb una persona que no conec massa o amb un conjunt molt gran de gent que m'he està esperant només ami i els estic endarrerint, però si és amb les meves amigues, no m'importa arribar una mica tard encara que m'hagi compromès a arribar alguna hora determinada. Ja em coneixen i no passa res si arribo tard.

1 comentari: