dimarts, 9 de febrer del 2010

Compromís


El compromís és un acord o una obligació entre una o diverses persones.
Alguns exemples dels meus compromisos és, anar cada dia a l’ institut i estudiar per treure’m el graduat de secundaria i, així després treure’m una carrera que m’ agradi i treballar al lloc que vull treballar, no decebre als meus amics i a la meva família, preocupar-me de la salut i en bé estar de les persones a qui estimo, no contestar , ser sincera, ser obedient i ajudar a la meva mare a fer les feines de casa.
Crec que antigament la gent considerava el compromís com una cosa molt important, no com avui dia, per exemple abans la gent només amb donar la paraula de que faria una cosa la gent hi confiava, un exemple pot ser, abans la gent deixava diners a altre gent perquè quan una persona demanava diners ella es comprometia a retornar-los i, no calia fer contractes amb ningú com ara s’ han de fer perquè la gent és més desconfiada, encara que jo penso que la confiança s’ aconsegueix demostrant el compromís de ser bon amic i d’ajudar en tot el que pugui.
En definitiu, la persona que no es compromet a coses és perquè no vol, no perquè no pugui .

1 comentari:

  1. M'agrada la frase final. Atenció als signes de puntuació.
    Suposo que les feines de casa les feu entre tots i no solament la mare i tu, no?
    Nota: 70

    ResponElimina