dissabte, 16 de gener del 2010

Els Regals

Aquet any els meus pares m´han regalat un ordinador perque el que tenia no funcionava i la meva germana em va regalar una videoconsola (no diré pas quina és, je, je...)
Aquest Nadal he pogut estar una mica millor de lo que esperava , l´any passat vaig pasar un mal Nadal. Pero aquet any estic bastant content amb tot, he estat amb la meva família, que és el que importa . La familia es com un tros del teu cor , un regal està bé pero l´amor que et tenen els teus tiets/a , es mes que suficient , i veure que la teva avia i el teu avi estan be aixo fa que siguem tots junts, fent un sopar o el que sigui , un regal no et dura tota la vida . I en canvi la familia sempre estara al teu costat , fins que deu vulgi . I res mes estic convencut de que aquet any nou aniran totes les coses be .
Espero de que tots vosaltres us hagin regalat un munt de regals. Jo us envio una gran abraçada.

1 comentari:

  1. Vàries coses Eloi.
    La primera és que t'has d'acostumar ha utilitzar SEMPRE el corrector ortogràfic. SEMPRE.
    La segona és que abans d'un signe de puntuació (coma, punt i coma, dos punts, punt i seguit, punt final)no hi ha espai entre la darrera paraula i aquest signe. Després del signe sí que hi ha un espai.
    Més coses. L'estil ha de ser periodístic i, per tant, res personal com ara "jo penso que" o "sóc de l'opinió". És a dir, com si fos una notícia del diari.
    Ànims.
    Nota:50/100

    ResponElimina