divendres, 8 de gener del 2010

Les meves vacances de Nadal

Aquestes vacances de Nadal se m’han passat volant i a part han sigut una miqueta avorrides alguns dies (perquè estar a casa dels iaios, sense sortir), sort que aquest any les meves cosines de Pamplona han vingut per Nadal, per això no han sigut del tot avorrides.

Els dies de festa m’han anat bé perquè he pogut veure a la meva família que feia un tou de temps que no veia, els pares treballant i estudiant i jo amb les feines de l’istitut , era una mica impossible quedar. Jo la veritat aquets dies, a escepció d’alguna estona que m’hagi avorrit una mica, he estat molt bé i molt contenta de ser-hi amb la gent que més estimo, xerrar sobre les nostres coses, jugar al parxís, cantar nadales i sobretot menjar torrons.

Per cap d’any va ser diferent als altres anys, aquest any els meus pares, el meu germà i jo vam anar a casa de la meva tieta, a passar cap d’any amb una part de la família del meu pare. Va estar bé aquella nit, sobretot quan veies als meus tiets i als meus pares, cantant les cançons de feia... i recordant els bons temps. La veritat es que m’ho vaig passar bé.

El dia de reis va ser genial, tota la família a casa meva, veure als mes petits contents, feliços, riallers i una miqueta bojos també, perquè veure tants regals i no saber amb quin jugar, tots els encantaven i volien jugar amb tots a la vegada, intentar agafar-los tots i que caiguin perquè no poden amb totes les nines...

Per a mi el Nadal es un temps per passar amb la família, recordar els bons moments, deixar les preocupacions de banda per uns dies i estar content de ser qui ets, de estar envoltat de la gent que t’estima i t’aprecia i sobretot d’estar envoltat de gent que sempre estarà per ajudar-te i aconsellar-te per arribar a ser una gran persona.


Foto ( El meu arbre de Nadal la nit de reis, amb la llet i les galetes per als reis i l'aigua pels camells)


1 comentari:

  1. É plenament satisfactori posar-te a l'altra banda dels regals i, fer-los en lloc de rebre'ls. Per la teva manera de pensar (després de llegir l'entrada), et recomana que, així que puguis, participis de la cavalgada de Reis. Veure les mirades de la canalla no té preu.
    Que tinguis un bon any.

    ResponElimina