dilluns, 4 de gener del 2010

Les meves vacances de Nadal.

Avui estem a 4 de gener del nou any 2010. S'estan passant les festes volant! De fet només hi queda una festa; el dia dels Reis.
La nit avans de Nadal i tot el dia de Nadal el vaig passar a casa dels meus avis, menjant, xerrant i donant-los els regals. Va estar bé, però no hi vaig tenir l'il·lusió d'altres anys, i no se perquè... Suposo que per que no hem pogut estar tota la família junts com altres anys i perquè l'il·lusió de tothom plegat tampoc era massa gran.
Al día seguent va ser Sant Esteve i no vaig celebrar-ne res com d'altres famílies que queden i preparen dinars. Jo vaig menjar el que va quedar del dia de Nadal i per la tarda vaig sortir amb les meves amigues(només les que no quedaben amb la seva família aquet dia.).
Després ja va vindre fi d'any. Sincerament, a sigut el pitjor fi d'any de la meva vida, i sense exagerar. Per mi l'any 2009 a sigut el pitjor any que mai he passat, i ha tingut que ser el pitjor fins l'últim moment. Per fi el deixem enrere i comencem un de nou, un 2010 que tinc ple de propòsits! Enrte ells ficarme les piles per treure'm els estudis amb nota.
Ara hi queda la diada dels Reis, que suposo que la celebraré amb els meus de casa, i per la tarda sortiré a fer un tomb.
Tindré un petit regal. Els regals més grans, per així dir-ho, els vaig tenir per Nadal. Sempre m'ho han fet així, diuen que així els puc disfrutar més d'hora durant les vacances.
Ara hem començo a preparar per tornar un altre vegada a la vida rutinària.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada