dimarts, 19 de gener del 2010

Regals de reis


Els regals de reis poden ser de moltes formes, per exemple ninots pels nens, un petó d'una persona que estimes, d'un amic o d'una persona que no veus fa molt de temps.
A mi hem sembla que un regal com un petó o una abraçada és més important que qualsevol regal material.
Recordo quan era petita que sempre que mirava les revistes amb la meva mare demanava tot el que hi havia al catàleg, però un any, quan tenia vuit o nou anys hem vaig adonar de que els ninots quan em fés gran no les faria servir i vaig deiar de demanar ninots i que hem portessin el que volguessin com per exemple aquest any m'han portat calers per a que els gasti amb el que vulgui.

1 comentari:

  1. Intervenció fluixeta Alba.
    M'esperava més. La gramàtica i l'ortografia poden millorar bastant tot i que no ets de les pitjors.
    Les construccions gramaticals costen d'entendre.
    Entre tu i jo: si per Nadal només et regalen una abraçada, com et quedes?

    Nota: 40/100

    ResponElimina