dimarts, 19 de gener del 2010

Regal de reis.

Yo creec que la il·lusió, al menys a mi, es va perdent. Per a mi cualsevol cosa que m'agradi minimaent sera sempre un regal (mentres que no m'hagi costat res), aquest nadal, per exemple, tot hi amb la crisi els ris m'han portat més de lo que vaig demanar. No demano res i em porten carbó, pensareu que es una tonteria, pero el carbó dolç es menja i tot i el significat que li donem es un regal. Per aixó, una altra cosa de las que prefereixo es que em donin diners per a comrar el regal que yo vulgui, si arribas i et regalen una cosa que no vols, com dius que no la vols? L'agafas fins que la tires cuan no et veu ningu. Gairebé tothom té massa consumisme en aquests temps, pero continua sent una tradició i s'ha de respetar.

1 comentari:

  1. Espero que aquesta sigui la darrera de les tasques "passotes" i a partir d'ara et posis seriós i aprofundeixis més en les tasques encomanades.
    Quin munt de faltes d'ortografia. Com és que no empres el corrector? El tema ja és greu.
    Pel que respecta a l'estil periodístic val a dir que no admet expressions del tipus "jo crec" que has utilitzat constantment.
    L'aspecte positiu és el comentari del carbó ja que és prou original (a mi també m'agradava).
    Tu pots fer molt més del que fas Enoc. Estàs jugant amb foc i espero que no t'acabis cremant.

    Nota: 10/100

    ResponElimina